emmyemmio

Sanna-markand

Kategori: Allmänt

Tisdags var på sanna-markand med några tjejer, det var stora markand,
Jag,Elenor och hennes dotter Nicole har prova åka släde med hundar (Siberian husky) sen vi går runt och titta på saker och jag har köpa 16 par socker för 100 kr,lösgodisar med olika smak, jag tod mint,choklad och kola med nötteroch trycka min namn på mössa (Emma) rosa. vi haft jättenjöd med den dag inte regnt bara lite våt på marken.
vi åka hem vid 15-15.30 Karin och Malin åka med mig till Karins hem för att hämta min hund Kelly, för att Karin och Rickard har passa Kelly en vecka när jag var hos föräldrar. senare jag och Malin åka och handla för att vi äta hos Elenor och Benjamin, kvällen jag och Malin åka hem till henne, för att jag och ky sova hos henne.

Bilder kommer snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: