emmyemmio

Allt

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag haft lugnt, jag,mamma och pappa har var hos min bror och hans fästmö på middag vid 12, sen jag och mamma hem, pappa är kvar hos brors hus och fixa gården.Jag ute med familjen hund Troja promenad, sen jag har vila mig lite stund, Nu sitta jag vid dator och skriva blogg.

Imorgon ska blir jätterolig att träffa min gamla vän Therese karlsson, vi ska träffa vid tågstation i Jönköping kl 12 sen vi åka till A6 och shoppa, Hon ska komma med tåg från Skövde, jag åka bil och hämta henne sen till A6.

Jag ska berätta mer imorgon hur vårt dag, det skulle jätterolig.

kram kram

Kommentarer

  • Sia säger:

    Hälsa tessan :)

    kramar

    2010-10-02 | 20:34:08
  • Emma säger:

    Sia: ja, det ska jag göra:)

    kram

    2010-10-02 | 20:51:22
    Bloggadress: http://emmyemmio.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Ja, vi ska göra det igen snart kanske under vecka. hänger du med? jag ska köpa klöv och blod snart

    2010-10-03 | 19:47:30
  • Tessan säger:

    du bvehöver inte nämna efternamn :P så alla vet vem jag är. haha. tack för idag!. det var roligt..

    2010-10-03 | 21:04:26
  • Tessan säger:

    du bvehöver inte nämna efternamn :P så alla vet vem jag är. haha. tack för idag!. det var roligt..

    2010-10-03 | 21:04:53
  • Emma säger:

    Elenor, okej, gärna följa med när ni ska träna igen.

    Therese: Okej, jag ska ihåg, men idag har har inte skriva din efternamn.

    2010-10-03 | 23:27:53
    Bloggadress: http://emmyemmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: